Το Γυμνάσιο μας με το πρόγραμμά και τις δραστηριότητές του επιδιώκει για τους μαθητές μέσα από ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον με σύγχρονες μεθόδους και την υποστήριξη της σύγχρονης τεχνολογίας:
Το πρόγραμμα του Γυμνασίου μας έχει διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε, αφενός να καλύπτει πλήρως και σε βάθος όλα τα γνωστικά αντικείμενα που προβλέπονται, αφετέρου να προάγει την καλλιέργεια κοινωνικών, καλλιτεχνικών, ή άλλων απαραίτητων δεξιοτήτων και να υποστηρίζει τις ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών. Έτσι, το Γυμνάσιο γίνεται ο χώρος στον οποίο η μάθηση κατακτάται ολοκληρωτικά στο ευρύτερο δυνατό πλαίσιο.
Παράγοντες επιτυχούς λειτουργίας του εκπαιδευτικού μας προγράμματος
Οι κυριότεροι παράγοντες που συντελούν στην άριστη λειτουργία του προγράμματος του Λυκείου μας και το καθιστούν ουσιαστικό και παράλληλα δημιουργικά αποτελεσματικό είναι το εξαιρετικό σε ήθος και κατάρτιση εκπαιδευτικό προσωπικό, οι καινοτόμοι μέθοδοι και τρόποι διδασκαλίας και η άριστη οργάνωσή του. Έτσι, υποστηριζόμενο από το κατάλληλο υλικό και ανάλογες δραστηριότητες, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα χαρτογραφεί την επιτυχία.
Εκπαιδευτικό υλικό
Εκπαιδευτικό προσωπικό
Άριστα επιλεγμένo διδακτικό προσωπικό που με την υψηλή επιστημονική του κατάρτιση συνδημιουργεί, αναθεωρεί, και ανανεώνει σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες εκπαιδευτικές αρχές το πρόγραμμα του Σχολείου.
Μέθοδοι διδασκαλίας
Μεθοδολογία μελέτης
Ενισχυτική διδασκαλία
Εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή που υλοποιείται:
Ξένες γλώσσες
Στο Γυμνάσιο μας υπάρχει άρτια οργάνωση μεθόδευση του προγράμματος διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών (Αγγλικά – Γαλλικά – Γερμανικά). Στη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών λαμβάνεται υπόψη το επίπεδο ικανότητας στη συγκεκριμένη Ξένη Γλώσσα με στόχο:
Έτσι η πλειοψηφία των μαθητών αποκτά την ανώτερη πιστοποίηση μέχρι το τέλος της Γ΄ Γυμνασίου.
Πρόγραμμα ένταξης καινούριων μαθητών
Το πρόγραμμα προβλέπει:
Οι Όμιλοι συγκροτούνται από ομάδες μαθητών με κοινά ενδιαφέροντα και στοχεύουν:
Στο πλαίσιο του βασικού προγράμματος λειτουργούν και μετά από αυτό στα απογευματινά προγράμματα πολλαπλών δραστηριοτήτων «After School» τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας όπως: Επιστήμη, Τέχνη, Τεχνολογία, Αθλητισμός, Οικολογία.
Δραστηριότητα ανοιχτή σε όλους τους μαθητές που στοχεύει ως Τέχνη των Τεχνών με το λόγο, τη Μουσική και το Χορό, τα Εικαστικά με ποικίλες μεθόδους και τεχνικές (αυτοσχεδιασμός, εκπαιδευτικό δράμα, δραματοποίηση, σκηνική αναπαράσταση):
Οι μαθητές επιλέγουν τον αντίστοιχο με τα ενδιαφέροντά τουςόμιλο και επιδιώκουν:
Το Γυμνάσιό μας διακρίνεται για την άριστη Οργάνωσή του, η οποία συντελεί τα μέγιστα στην υλοποίηση του Εκπαιδευτικού και Παιδαγωγικού του Προγράμματος.
Σημαντικό ρόλο στην πρόοδο και την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους συμβάλλουν οι παρακάτω θεσμοί:
Ο θεσμός του υπεύθυνου τμήματος για το διαρκή έλεγχο της εξέλιξης κάθε μαθητή μαθησιακά και κοινωνικά, την άμεση και ουσιαστική παρέμβαση σε τυχόν πρόβλημα, και την επικοινωνία με δημιουργική συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον για την ουσιαστική συμβολή της στην επίλυσή του.
Ο θεσμός του καθηγητή – συμβούλου
Ο καθηγητής συμβουλεύει, εμψυχώνει, καθοδηγεί τους μαθητές στην υλοποίηση των ακαδημαϊκών στόχων και στην προσπάθεια συγκρότησης της μαθησιακής και κοινωνικής τους ταυτότητας.
Ο θεσμός του Γραφείου Συμβουλευτικής
Η συμβουλευτική ομάδα εκπαιδευτικών συγκροτείται από έμπειρους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, οι οποίοι, όταν είναι απαραίτητο συνεργάζονται με τη Διεύθυνση του Σχολείου.
Με τη συμβουλευτική ομάδα επικοινωνούν μαθητές: