Το Νηπιαγωγείο μας έχει σχεδιαστεί με βασικό κριτήριο τα παιδιά να νιώθουν από την πρώτη στιγμή άνετα, όμορφα και με βαθύ το αίσθημα της ασφάλειας. Έτσι, από την πρώτη στιγμή οι Εκπαιδευτικοί μας σε κλίμα αποδοχής έχουν στη διάθεσή τους όλα όσα χρειάζονται ώστε να επιτύχουν την ομαλή ένταξη των παιδιών στη σχολική πραγματικότητα και να αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματά τους.
Από το Νηπιαγωγείο ξεκινά για τα παιδιά μια σχολική διαδρομή πολλών χρόνων, και στο Σχολείο μας φροντίζουμε να νιώθουν από την πρώτη στιγμή χαρούμενα και ευτυχισμένα. Άριστη, λοιπόν, φροντίζουμε να είναι η προσαρμογή κάθε παιδιού στις πρωτόγνωρες για αυτό συνθήκες σεβόμενοι τη μοναδικότητά του.
Στα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη γνωρίζουμε καλά πως κάθε παιδί είναι μοναδικό και ως τέτοιο αντιμετωπίζεται.
Το Νηπιαγωγείο μας διαθέτει ένα άριστα οργανωμένο πρόγραμμα σχεδιασμένο με ευελιξία στο ωράριο, για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των εργαζομένων γονέων. Στηρίζεται στις βασικές αρχές ενός σύγχρονου Σχολείου που υπαγορεύουν πως ο δάσκαλος δε μεταφέρει τις γνώσεις αλλά τις ανακαλύπτει μαζί με τους μαθητές, και πως κάθε μαθητής είναι μοναδικός.
Tα παιδιά μαθαίνουν με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο μέσα από βιωματικές δράσεις και καταφέρνουν έτσι να αναπτύσσουν δημιουργικά όλες τις ικανότητες και δεξιότητες της ηλικίας τους σύμφωνα με τους ρυθμούς και τις ανάγκες τους.
Έτσι στον Παιδικό μας Σταθμό και στο Νηπιαγωγείο διαμορφώνουμε την εκπαιδευτική διαδικασία με βάση την αυθόρμητη ανάγκη των μικρών παιδιών για εξερεύνηση, ενώ επιδιώκουμε την ενεργοποίηση του παιδιού στη διαδικασία της μάθησης κεντρίζοντας και διερευνώντας τα ενδιαφέροντά του.
Σκοπός μας σε ένα καλά οργανωμένο περιβάλλον που προσφέρεται για πειράματα και ανακαλύψεις μέσα από την προτροπή για παρατήρηση να συμπαρασύρουμε τα παιδιά, με γνήσιο ενδιαφέρον, προς την ανακάλυψη της φύσης και του ανθρώπου.
Τα Εικαστικά, η Θεατρική Αγωγή, η Μουσική, ο Χορός, η Φυσική Αγωγή συμπράττουν με στόχους:
Συνδυασμός της διαθεματικότητας με τη διδασκαλία όλων των γνωστικών πεδίων. Έτσι κάθε θέμα, π.χ. μέσα συγκοινωνίας, περνάει από όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
Συχνά η αφόρμηση γίνεται από τη Λογοτεχνία ενώ πολλές φορές συνδυάζονται με δράσεις εξωστρέφειας π.χ. συνάντηση των παιδιών με το συγγραφέα ή εκδήλωση δραματοποίησης του κειμένου με την παρουσία συγγραφέων – γονέων.
Κατάκτηση της γνώσης μέσα από την εμπειρία
Το Σχολείο μας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη βιωματική μάθηση η οποία δίνει τη δυνατότητα κατάκτησης της γνώσης μέσα από την εμπειρία. Περιλαμβάνει δραστηριότητες εντός και εκτός Σχολείου μέσα από τις οποίες γεννιέται το «βιβλίο βιωματικής μάθησης» στο οποίο καταγράφουμε τα βασικά μας συμπεράσματα και καταχωρούμε εικόνες από τις πιο σημαντικές στιγμές κάθε μαθητή μέσα σε αυτή.
Πρόγραμμα Συναισθηματικής Κοινωνικής – Αγωγής
Βήματα για τη Ζωή.
Σχολείο-Οικογένεια-Παιδί.
Περιλαμβάνει 10 θεματικές ενότητες – 10 επιστολές στο σπίτι.
Στοχεύει:
Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τη Λογοτεχνία, τη Μουσική, τα Εικαστικά, το Θέατρο και με τεχνικές και δράσεις που ανατίθενται με μια επιστολή κάθε τρεις εβδομάδες στην οικογένεια.