«Διαλέγω ένα επάγγελμα, διαλέγω έναν τρόπο ζωής»
φαίνεται να είναι το συμπέρασμα που απορρέει μέσα από τα κείμενα των μαθητών/τριών, όταν αναφέρονται στα κριτήρια με τα οποία επέλεξαν το επάγγελμα που θέλουν να ακολουθήσουν. Σε μια από τις δράσεις της ημέρας τα παιδιά ξανασυστήθηκαν ως επαγγελματίες με το αναγνωριστικό εργαλείο ή αντικείμενο του επαγγέλματος που επιθυμούν μελλοντικά να ακολουθήσουν. Επίσης, δημιούργησαν παρουσιάσεις στο PowerPoint και animation στο μάθημα της Πληροφορικής και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους.