Με αφορμή την ενότητα «Πετρέλαιο» στο μάθημα της Φυσικής οι μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού κλήθηκαν να διερευνήσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συλλέξουμε το πετρέλαιο από τη θάλασσα και να περιορίσουμε το περιβαλλοντικό αντίκτυπο της πετρελαιοκηλίδας που προκαλείται από τη διαρροή κατά τη θαλάσσια εξόρυξή του και τη μεταφορά του μέσω της θάλασσας.
Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τη μέθοδο της διαλογής, απορροφητικά υλικά και σαπούνι για να «μαζέψουν» μια … πετρελαιοκηλίδα από λάδι και κακάο και συζήτησαν για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μεθόδου.