Τη Δευτέρα 1 η Απριλίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γαλλικών του Δημοτικού Σχολείου γιόρτασαν το γαλλικό έθιμο της Πρωταπριλιάς «Poisson d’avril»! Ζωγράφισαν ψαράκια τα οποία κόλλησαν στις πλάτες των συμμαθητών τους ως φάρσα, όπως κάνουν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες στη Γαλλία αυτή την ημέρα στα σχολεία τους!
Το έθιμο αυτό ανάγεται σε μια παλιότερη εποχή, όταν, σύμφωνα με την παράδοση, ο βασιλιάς της Γαλλίας Κάρολος ο 9ος το 1564 αποφάσισε να μεταφέρει την Πρώτη ημέρα του έτους από την άνοιξη στη σημερινή Πρωτοχρονιά αλλάζοντας τα ημερολόγια. Το γεγονός δυσαρέστησε τους πολίτες, που γιόρταζαν παραδοσιακά με την άνοιξη την έναρξη του νέου έτους, όπως συνέβαινε από την αρχαιότητα στους περισσότερους λαούς του κόσμου. Το διάταγμα ήταν σαφές και αυστηρό και απαγορεύτηκε να γιορτάζουν την Πρωτοχρονιά την παραδοσιακή ημερομηνία. Τότε, λέγεται πως οι πολίτες, προκειμένου να αποφύγουν τις διώξεις του βασιλιά, αλλά αντιστεκόμενοι στην αλλαγή, αποφάσισαν να στέλνουν δώρα ο ένας στον άλλο ψάρια ή να κρεμούν διακοσμητικά με ψάρια στα σπίτια τους και συμβολικά να γιορτάζουν, έτσι, τη δική τους κλασσική Πρωτοχρονιά!