Ήρθε η Αποκριά…ας γιορτάσουμε παιδιά!
Την πιο χαρούμενη γιορτή, την Αποκριά, γιόρτασαν παιδιά και εκπαιδευτικοί στο Δημοτικό Σχολείο των Εκπαιδευτηρίων μας. Γνώρισαν τα αποκριάτικα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου μας, τα κούλουμα, χόρεψαν παραδοσιακούς και σύγχρονους χορούς, τραγούδησαν και στριφογύρισαν με το γαϊτανάκι, έκαναν χάσκα και έπαιξαν ομαδικά αστεία παιχνίδια. Έφτιαξαν μάσκες, χαρταετούς και την κυρά Σαρακοστή, γεύτηκαν σαρακοστιανά εδέσματα και πλημμύρισαν με χρώματα, γέλια και ευχές την αυλή του Σχολείου.
“Καλή Αποκριά!” “Καλή Σαρακοστή!”