Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη, Νανάς Νικόλαος και Έξαρχος Γεώργιος διακρίθηκαν στη Β΄ φάση του πανελλήνιου διαγωνισμού φυσικής «Αρίσταρχος» κατακτώντας το 3ο βραβείο.
Η διεύθυνση και ο σύλλογος εκπαιδευτικών των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη τους εύχεται ολόψυχα θερμά συγχαρητήρια και πάντα να διακρίνονται για το ήθος και το πνεύμα τους.