Με μεγάλη χαρά υποδέχτηκε τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων μας, η κ. Σοφία Σπανού στην εκπομπή της ‘’Τι νέα;’’ που βγαίνει στον αέρα από την συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού ‘’Formedia news’’.
Οι μαθητές/τριες μας επισκέφθηκαν τον τηλεοπτικό σταθμό με αφορμή το φιλανθρωπικό bazaar που ετοιμάζουν, για να συνδράμουν τους πλημμυροπαθείς της πόλης μας . Είχαν την ευκαιρία να κάνουν γνωστά στην τοπική κοινωνία τις λεπτομέρειες και τους σκοπούς αυτής της δράσης, να προσκαλέσουν όλους τους συμπολίτες μας σε μια μέρα χαράς και προσφοράς αλλά και να μιλήσουν για το πώς βίωσαν την έννοια του εθελοντισμού στην πράξη και πώς αυτό τους καθόρισε ως προσωπικότητες.