ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Την αποχαιρετιστήρια εκδήλωσή τους
με θέμα «Ταξίδι στην Ευρώπη»
διοργανώνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες
της ΣΤ΄ Τάξης του Δημοτικού
των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη
και μας καλούν να απολαύσουμε ένα ταξίδι πλημμυρισμένο από τους ήχους
της σύγχρονης ελληνικής και παγκόσμιας μουσικής
την Τρίτη, 10 Ιουνίου 2025, στις 8.30 μ.μ.
στο Ανοιχτό Θέατρο του Σχολείου.
Με τιμή
Η Διεύθυνση,
οι εκπαιδευτικοί,
οι μαθητές και οι μαθήτριες
της ΣΤ΄ Τάξης