Συντάκτης: Vissarion Triantafyllou

Περιήγηση στο Ιστορικό κέντρο της πόλης

Στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και με αφορμή τη διαθεματική εργασία τους με θέμα «Λάρισα, ένα ταξίδι στον τόπο και τον χρόνο» που υλοποιήθηκε στο πρόγραμμα του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα «Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά» οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας, αφού μελέτησαν και γνώρισαν τα σημαντικά πολιτιστικά και πολιτισμικά στοιχεία της κληρονομιάς του τόπου μας, περιηγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της Λάρισας και επισκέφτηκαν το Α΄ Αρχαίο θέατρο, το Μπεζεστένι, το  Ηρώο της πόλης στο Φρούριο, τον ιερό χώρο της Βασιλικής του Αγίου Αχιλλίου και τον μητροπολιτικό Ναό της πόλης μας.

Η εμπειρία ήταν μοναδική και ο ενθουσιασμός των παιδιών για όλα όσα βίωσαν αποτυπώθηκε στα χαρούμενα πρόσωπα τους!

Άρωμα Ελλάδας και Χατζιδάκι

Την Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και της Στ’ Τάξης των Εκπαιδευτηρίων μας παρακολούθησαν με ενθουσιασμό στον κινηματογράφο Victoria την ταινία μικρού μήκους, που δημιούργησαν οι τελειόφοιτοι/ες του Σχολείου μας, με τον τίτλο «Μουσική Ελλαδογραφία». Με την ταινία αυτή συμμετείχαν στον «8ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό οπτικοακουστικής δημιουργίας» με τίτλο «Τα σχολεία εκπέμπουν στην ΕΡΤ» και στον «Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους, Cinema… διάβασες;».

Τα παιδιά, κατά τη δημιουργία της ταινίας, ανέλαβαν ενεργό ρόλο σε κάθε στάδιο της παραγωγής της. Έγιναν σεναριογράφοι, αφού συνεργάστηκαν δημιουργικά και έγραψαν ιστορίες με φαντασία και ευαισθησία. Έπειτα, υποδύθηκαν τους ρόλους κι έδωσαν ζωή στους χαρακτήρες και στα μηνύματά τους.

Μέσα από τη διαδικασία αυτή τα παιδιά βίωσαν τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας ελπίζοντας ότι η προσπάθειά τους θα δικαιωθεί με ένα ακόμα Βραβείο!

Διαβάζουμε μαζί;

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Συνέργειες» και με αφορμή τη δράση, «Βιβλιοφάγοι εν δράσει» που ξεκίνησε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου , οι μαθητές/τριες της Α’ και Στ’ Τάξης του Σχολείου μας συναντήθηκαν και η τραπεζαρία γέμισε χαρούμενες φωνές και όμορφες εικόνες. Έγινε δημιουργική ανάγνωση από τους/τις μεγάλους/ες μαθητές/τριες, συζήτησαν και αντάλλαξαν τις απόψεις τους για το νόημα του κάθε βιβλίου και στη συνέχεια τα «πρωτάκια» πήραν στο σπίτι τα βιβλία, για να δημιουργήσουν ένα νέο εξώφυλλο, εμπνευσμένο από τα όσα βίωσαν κατά την επεξεργασία τους. Παιδιά και εκπαιδευτικοί έμειναν ενθουσιασμένοι από την ξεχωριστή αυτή η δράση!

Διακρίσεις μαθητών/τριών των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη στον Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» 

Πολύ υψηλές βαθμολογίες πέτυχαν στο σύνολό τους οι μαθητές/τριες της Ε΄και ΣΤ΄Τάξης του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη που συμμετείχαν, μετά από κατάλληλη προετοιμασία από τις εκπαιδευτικούς τους στις Τάξεις, στον 20ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά» που διοργάνωσε στις 27/3/26, στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης», η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Στον Διαγωνισμό της Ε.Μ.Ε διακρίθηκαν για την εξαιρετική επίδοσή τους οι εξής μαθητές/τριες.

ΣΤ΄ Τάξη

  • Θεοχαροπούλου Αικατερίνη
  • Κόκκαλη Χρύσα
  • Νούσιας Πέτρος
  • Χαραλαμπάκη Μυρτώ
  • Κουκούλιας Αναστάσιος

Ε΄ Τάξη

  • Βαλιάζης Αλέξανδρος
  • Γρουσόπουλος Χρήστος
  • Ντρογγούλης Αχιλλέας
  • Παπαμιχάλης Αθανάσιος

Η καλλιέργεια και η ανάπτυξη ποικίλων ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε όλους τους γνωστικούς και ψυχοκοινωνικούς τομείς αποτελεί κύριο μέλημα των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας και αυτό αποτυπώνεται στην επίδοση των μαθητών/τριών μας τόσο στην καθημερινή εργασία τους όσο και σε κάθε είδους δραστηριότητες και δράσεις που συμμετέχουν, στις οποίες διακρίνονται για τις γνώσεις, τις κοινωνικές δεξιότητες και το ήθος τους.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και τους εύχονται πάντα τόσο υψηλές επιδόσεις και επιτυχία στην κατάκτηση των στόχων τους!

ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ

Στο πλαίσιο του προγράμματος της Φιλαναγνωσίας και σε συνδυασμό με το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση με τίτλο ” Ο Ηρακλής και τα 101 αδέσποτα κουτάβια”, εμπνευσμένη από το ομώνυμο παραμύθι της συγγραφέα Λ. Μουσιώνη, στη σκηνή του Συνεργείου Μουσικού Θεάτρου, ΣΜουΘ, την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026. Ο Ηρακλής, ήρωας του παραμυθιού, που υποδυόταν η εξαιρετική ηθοποιός Κα Κατερίνα Μπέκου, ταξίδεψε τους/τις μικρούς θεατές στον όμορφο και φανταστικό κόσμο του παραμυθιού και συνομίλησε μαζί τους για θέματα φροντίδας και προστασίας των αδέσποτων σκυλιών.

Οι παρευρισκόμενοι/ες ενθουσιάστηκαν από την πλοκή, τα σκηνικά αντικείμενα και τη μουσική της παράστασης καθώς και από την ερμηνεία της Κας Κ. Μπέκου!

Δημιουργία αφισών από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού μας Σχολείου

Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των Τάξεων του Δημοτικού Σχολείου δημιούργησαν φέτος, όπως κάθε χρόνο, στο μάθημα των Εικαστικών, αφίσες εμπνευσμένες από τα θέματα των καλοκαιρινών τους παραστάσεων.

Όλα τα έργα ήταν εξαιρετικά και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών και η Διεύθυνση του Σχολείου συγχαίρει όλα τα παιδιά για τις εικαστικές τους δημιουργίες!

Τα έργα που ξεχώρισαν είναι των παρακάτω ομάδων:

  • ΣΤ’ Τάξη – Κουτσαυτούλη Μαρία, Τσακνάκη Βένια
  • Ε’ Τάξη – Γρουσοπούλου Ηλέκτρα, Μπατζαλέξης Παναγιώτης, Μπάτζιου Αλεξάνδρα, Μπουνέλα Μαρία
  • Δ’ Τάξη – Δήμος Θοδωρής, Θεοχάρη Χαρά, Καντώνιας Άγγελος, Νώτα Ηρώ
  • Γ’ Τάξη – Μανώλη Άννα-Μαρία, Νούσια Παναγιώτα, Παπακωνσταντίνου Μάριος, Χελιδώνης Μιχάλης
  • Β’ Τάξη – Βασιλείου Δημήτρης, Γρηγορίου Εύη, Σιούλα Ιωάννα
  • Α’ Τάξη – Γλιούμπα Αριάδνη, Τζίκα Ελένη, Τζιουμάκης Φοίβος

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ SOUKOS ROBOTS

Στις 22 Απριλίου 2026 μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη επισκέφθηκαν το εργοστάσιο SOUKOS ROBOTS.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1979 στη Λάρισα από τον κ. Κωνσταντίνο Σούκο που είναι ο ιδιοκτήτης της και ο ιθύνων νους πίσω από κάθε προϊόν. Έχει αναγνωριστεί διεθνώς για τις εφευρέσεις του και τα πολλά διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Η επιλογή της εταιρείας δεν ήταν τυχαία καθώς ασχολείται με τον σχεδιασμό, την μελέτη και την ανάπτυξη υπερσύγχρονων ρομποτικών συστημάτων για βιομηχανικές και περιβαλλοντικές εφαρμογές.

Σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τους αρμόδιους για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης καθώς και να ενημερωθούν για την επαγγελματική εξειδίκευση και δραστηριοποίηση των εργαζομένων στο εργοστάσιο. Παράλληλα οι μαθητές ξεναγήθηκαν στον εκθεσιακό χώρο και παρακολούθησαν ειδική και εμπεριστατωμένη παρουσίαση των μηχανημάτων. Την ξενάγηση ανέλαβε η κα Τσαντάρα Χριστίνα – Χημικός Μηχανικός.

Οι μαθητές αποχώρησαν από τις εγκαταστάσεις εντυπωσιασμένοι και γεμάτοι από καινούριες εμπειρίες.

Η Γ’ Τάξη Δημοτικού στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας

Στο πλαίσιο της Βιωματικής Μάθησης και με αφορμή την ενότητα “Προϊστορία- παλαιολιθική και νεολιθική εποχή” στο μάθημα της Ιστορίας καθώς και της Διαθεματικής Εργασίας τους “Λάρισα, ένα ταξίδι στον τόπο και τον χρόνο- θεσσαλικοί μύθοι: νήμα σύνδεσης με το απώτερο παρελθόν” οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης συνοδευόμενοι/ες από τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν το Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας όπου ξεναγήθηκαν από την υπεύθυνη αρχαιολόγο, κ. Ζάχου Αικ.,στη μόνιμη συλλογή με τα εκθέματα της παλαιολιθικής και της νεολιθικής εποχής, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Με χώμα και νερό, ταξίδι μαγικό σε χωριό νεολιθικό ” και κατασκεύασαν με πηλό τα δικά τους ειδώλια!

Ομιλία του πνευμονολόγου κ. Δημουλή Ανδρέα στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου

Διττός ο στόχος της πρόσκλησης εκ μέρους του σχολείου μας του  κ. Δημουλή Ανδρέα, Πνευμονολόγου- πρ. στρατιωτικού ιατρού. Στην εμπεριστατωμένη του ομιλία αρχικά αναλύθηκαν οι κίνδυνοι και οι καταστροφικές συνέπειες του καπνίσματος και ιδιαίτερα του ηλεκτρονικού καπνίσματος στον ανθρώπινο οργανισμό. Στη συνέχεια στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού ενημερώθηκαν σχετικά με το λειτούργημα του ιατρού. Προτροπή του προς τα παιδιά να ασχοληθούν με αυτό που πραγματικά αγαπούν!

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κ. Δημουλή για την παρουσίαση και τις συμβουλές του!

Επίσκεψη της κυρίας Μαρίας Σταυράκη  διαιτολόγου – διατροφολόγου στα εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη.

Την Τετάρτη  20 Μάιου η κυρία Μαρία Σταυράκη, διαιτολόγος – διατροφολόγος (MSc στην  Κλινική Ιατρική Διατροφή) επισκέφθηκε το σχολείο μας και ενημέρωσε τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου για την σπουδαιότητα της ορθής διατροφής.

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενότητας «ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ-ΖΗΝ» του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  και του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας. Η κυρία Σταυράκη συζήτησε με τους μαθητές, απάντησε στις απορίες τους και επισήμανε ιδιαίτερα την σημασία της γνώσης των τροφών και της συνειδητής επιλογής τους.

Οι μαθητές της Γ ΄ Γυμνασίου είχαν τη χαρά να συναντηθούν με τη  κα.  Μαρία Σταυράκη την Δευτέρα 25 Μάιου στο πλαίσιο της Αγωγής Σταδιοδρομίας και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων  με θέμα τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για το επάγγελμα του διαιτολόγου – διατροφολόγου, τις επαγγελματικές επιλογές, τις δυσκολίες αλλά και τα θετικά που μπορεί να αποκομίσει το άτομο με την δραστηριοποίησή του σε αυτό το χώρο. Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τον δεκάλογο της υγιεινής διατροφής καθώς και τις σωστές διατροφικές συνήθειες την περίοδο της εφηβείας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους κινδύνους που ελλοχεύει η κατανάλωση ενεργειακών ποτών.  Ο χρόνος κύλησε πολύ γρήγορα, τα θέματα ενδιαφέροντα και πολλά, οπότε δόθηκε η υπόσχεση για μια μελλοντική συνάντηση.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κυρία Μαρία Σταυράκη για την παρουσίαση και τις συμβουλές της!

Επίσκεψη μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου στο ΜΙΚΤΟ ΟΡΚΩΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ

Tην Δευτέρα 18 Μαΐου οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Δικαστικό. Μέγαρο Βόλου, στοχεύοντας μέσω της  εκπαιδευτικής δράσης τους να γνωρίσουν το δικαστικό σύστημα της χώρας μας καθώς και τα συναφή επαγγέλματα στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού τους.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές παρακολούθησαν τη συνεδρίαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου με πρόεδρο την κα. Νέσση Μαρία. Στο τέλος της διαδικασίας η Εισαγγελέας της έδρας, κα. Βαΐτση Μαρία (Εισαγγελέας Πρωτοδικών), εξήγησε στους μαθητές όλα τα σχετιζόμενα με τη δικαστική διαδικασία στοιχεία.

Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία των δικαστηρίων και το λειτούργημα του Δικαστή από την Πρόεδρο Πρωτοδικών κα Μπαλατσού Ελένη. Η επίσκεψη αποτέλεσε μία σημαντική βιωματική εμπειρία, πολύ ουσιαστική για τους έφηβους μαθητές στην προσπάθεια επιλογής του μελλοντικού τους επαγγέλματος.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Πρόεδρο Πρωτοδικών κα Μπαλατσού Ελένη, που συνέβαλε τα μέγιστα για την πραγματοποίηση της επίσκεψης των μαθητών μας!

ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΩΝ ΣΤΟΥΣ/ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ’ ΚΑΙ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ Ν.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Με την παρουσία γονέων, εκπαιδευτικών και της ολομέλειας των μαθητών/τριών πραγματοποιήθηκε η απονομή των διακρίσεων και επαίνων που κατέκτησαν μαθητές/τριες των  Δ΄ και Ε’ τάξεων του Δημοτικού σχολείου των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη στα επίπεδα Pre-A1 και Α1 αντίστοιχα. Από τους/τις 54 συνολικά συμμετέχοντες/ουσες 16 πέρασαν στο Stage 2 και διαγωνίστηκαν στον εθνικό τελικό. Οι μαθητές/τριες δέχτηκαν τα συγχαρητήρια των συμμαθητών/τριών τους ,των δασκάλων και της Διεύθυνσης του Σχολείου, που τους ενθάρρυνε να συνεχίσουν να δέχονται προκλήσεις οι οποίες  λειτουργούν επιδραστικά στην προσωπικότητά τους. Πιο συγκεκριμένα, την τέταρτη θέση πανελληνίως κατέκτησε η Νάνου Ανδριάννα, μαθήτρια της Δ τάξης ενώ επαίνους κατέκτησαν οι εξής μαθητές/τριες (με αλφαβητική σειρά)

1.Γουγουλιάς Διονύσιος ( Pre- A1)

2.Ευθυμίου Ματθαίος  (Α1)

3.Ζαβού Σοφία (Pre- A1)

4.Καραναστάσης Θεόδωρος (Α1)

5.Ιωάννου Παναγιώτα (Pre-A1)

6.Κουτσιανάς Αλέξανδρος (Pre-A1)

7.Κυριακάκη Μαρία (Α1)

8.Μαστοροδήμος (Α1)

9.Μητσιούλη Αλεξάνδρα (Pre-A1)

10.Ναχμούλης Ρέι (Α1)

11.Σαλγκάμης Λεωνίδας (Pre-A1)

12.Σηλυβρίδης Μιλτιάδης (Pre-A1)

13.Σταμπουλάκης Αχιλλέας (Pre-A1)

14.Στεφανίδης Αλέξανδρος (Α1)

15.Ξανθοπούλου Αικατερίνη (Pre-A1)

Πρoστατευμένο: Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία – Αποτελέσματα ερωτηματολογίου των γονέων

Αυτό το περιεχόμενο είναι προστατευμένο με συνθηματικό. Για να το δείτε εισάγετε το συνθηματικό σας παρακάτω:

Πικ Νικ στο Νηπιαγωγειο μας!

Μια υπέροχη έκπληξη περίμενε τους μικρούς μαθητές και τις μικρές μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας, καθώς πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκδρομή στο Γυμνάσιο- Λύκειο  των Εκπαιδευτηρίων μας!

Η μεγάλη αυλή του Σχολείου μας μετατράπηκε σε έναν απέραντο χώρο χαράς και δημιουργίας. Τα παιδιά αφού απόλαυσαν το κολατσιό τους, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε οργανωμένα ομαδικά παιχνίδια. Μέσα από τη δράση αυτή τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να κοινωνικοποιηθούν. Έτσι, βίωσαν τη χαρά της συντροφικότητας και της ομαδικότητας.

Το πικ νικ θα μείνει αξέχαστο στις καρδιές των μικρών μας μαθητών/τριών!

Πώς να διαχειρίζομαι τον θυμό

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Συναισθηματικής Νοημοσύνης οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας προσέγγισαν το συναίσθημα του θυμού. Γι΄ αυτό τον λόγο την Τετάρτη, επισκέφθηκε το Σχολείο μας η Ψυχολόγος Κα Παπαστεργίου Δήμητρα, η οποία επικοινώνησε με τα παιδιά και μέσω της δράσης “Το παγόβουνο του θυμού” ανακάλυψαν τρόπους, για να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να διαχειρίζονται τον θυμό τους. Τέλος, τους μοίρασε πολύχρωμα μπαλόνια και τους έδειξε ότι φουσκώνοντάς τα μπορούν πολύ εύκολα να εκτονώσουν τον θυμό τους.

Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για μικρούς/ες και μεγάλους/ες!

Μουσείο Α΄ Τάξη

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας, και συγκεκριμένα στον τομέα της παραγωγής γραπτού λόγου, και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων οι μαθητές/τριες της Α΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου μας επισκέφτηκαν τη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα την Τρίτη, 19 Μαΐου 2026.

Εκεί ξεναγήθηκαν από την εικαστικό, κα Κ. Πράττου, στη μόνιμη έκθεση με τίτλο «Ιδανικά Πλάσματα» και πήραν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Η φωνή του Πορτρέτου». Ιδιαίτερη ήταν η παρουσίαση της Προσωπογραφίας του Ν. Λύτρα «Κ. Μελάς» αναφορικά με τα χρώματα, το υλικό και το περιεχόμενό της.

Οι μικροί/ές μαθητές/τριες εντυπωσιάστηκαν από την εμπειρία τους και στη συνέχεια στο μάθημα της Έκθεσης παρήγαγαν γραπτά κείμενα εμπνευσμένα από την επίσκεψή τους στο Μουσείο.

«Πανηγυράκι γίνεται…»

Ξεχωριστή εμπειρία για τη  Δ΄ Τάξη των Εκπαιδευτηρίων Ν. Μπακογιάννη το πρόγραμμα του Λαογραφικού Μουσείου «Πανηγυράκι γίνεται…»

Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης των Εκπαιδευτηρίων στο πλαίσιο του προγράμματος βιωματικής μάθησης «Θεσσαλία, ο τόπος μας», στη διάρκεια του οποίου διδάσκονται ήθη, έθιμα, τραγούδια και χορούς της Θεσσαλικής γης, συμμετείχαν στο πρόγραμμα του Λαογραφικού Ιστορικού Μουσείου Λάρισας και του Δημοτικού Ωδείου με τον τίτλο «Πανηγυράκι γίνεται…» και είχαν την εξαιρετική ευκαιρία συνδυάζοντας γνώσεις και εμπειρίες να γνωρίσουν τον κόσμο του πανηγυριού μέσα από ειδικά διαμορφωμένο οπτικοακουστικό υλικό και να βιώσουν στον προαύλειο χώρο του Μουσείου τις συνθήκες ενός μικρού παραδοσιακού πανηγυριού με ζωντανή μουσική.

Θερμές ευχαριστίες στην  Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος, κ. Φανή Καλοκαιρινού, στην καθηγήτρια του Δ.Ω.Λ. ,Ολυμπία Τσαγιάννη, που συνέλαβε και σχεδίασε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, και στους μαθητές της Σχολής Παραδοσιακής Μουσικής του Δ.Ω.Λ, Σταύρο Κουσκουρίδα (κλαρίνο), Λευτέρη Γάλλο (βιολί), Κώστα Παπαδημητρίου (λαούτο) και Ηλία Παπαντωνίου (κρουστά) για την εξαιρετική συνεργασία και τη μοναδική αυτή εμπειρία που χάρισαν στους μαθητές μας.

Οι Εκπαιδευτικοί της Δ΄ Τάξης

Ο καθηγητής Μουσικής: Δημήτρης Πασχαλίδης

Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής: Χρήστος Μαστοροδήμος

Τέσσερα Βραβεία Διάκρισης από τη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει και βραβεύεται στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ που διοργανώνει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε τη διάκριση της ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ 2ο βραβείο καλύτερης διάκρισης, της ΖΙΩΓΑ ΕΛΙΝΑΣ 2ο βραβείο καλύτερης διάκρισης και βραβείο για την καλύτερη επίδοση στο θέμα ανάπτυξης και της ΑΝΤΖΗΛΕΤΟΥ ΙΣΜΗΝΗΣ βραβείο για την καλύτερη επίδοση στο θέμα ανάπτυξης, μαθητριών της α’ Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη.

Συγχαρητήρια θερμά στην εκπαιδευτικό Παπαδημητρίου Γεωργία καθώς και σε όλους τις μαθήτριες της α ΄ Γυμνασίου που συμμετείχαν στο διαγωνισμό.

Οι μαθήτριες είναι οι ακόλουθες:

  • ΟΛΙΑ ΑΡΓΥΡΙΟΥ
  • ΑΝΝΑ – ΜΑΡΙΑ ΒΑΡΔΑΚΟΥΛΗ
  • ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ
  • ΑΣΠΑΣΙΑ ΓΚΕΡΟΥ
  • ΗΡΩ ΓΟΥΚΟΥ
  • ΦΕΝΙΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΔΟΥ
  • ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΑΚΙΒΙΗ ΝΤΙΝΑ
  • ΝΑΓΙΑ ΠΑΠΠΑ
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΜΑΡΟΥΛΗ
  • ΘΕΑΝΩ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ
  • ΔΑΝΑΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
  • ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΩΡΑ
  • ΕΒΕΛΙΝΑ ΤΣΑΓΚΟΥΛΗ

 

«Τιμητικός Έπαινος για τη συμμετοχή της Α’ Γυμνασίου στη Δράση ‘‘Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους’’»

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων μας διακρίθηκαν στη δράση «Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους» αποσπώντας τιμητικό Έπαινο για τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητά τους.

Η δράση συνδιοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τη UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αποτελώντας μια σημαντική πρωτοβουλία για την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στον δημόσιο διάλογο σχετικά με τα δικαιώματά τους.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας δημιούργησαν ένα βίντεο που αντλούσε έμπνευση από δύο θεμελιώδη δικαιώματα του παιδιού: το δικαίωμα στην εκπαίδευση και το δικαίωμα στο παιχνίδι. Στο επίκεντρο της δημιουργίας τους βρισκόταν μια συγκινητική ανθρώπινη αλυσίδα μαθητών που υποδέχεται ένα νέο μέλος της σχολικής κοινότητας. Μια αγκαλιά ανοιχτή για όλους, χωρίς αποκλεισμούς και χωρίς διακρίσεις.

Οι μαθητές και μαθήτριες αξιοποίησαν στην πράξη τα εργαλεία της κινηματογραφικής αφήγησης και μέσα από τις δυνατές εικόνες που δημιούργησαν έστειλαν ένα μήνυμα διαχρονικό: το σχολείο είναι ένας χώρος ανθρωπιάς, αποδοχής και χαράς, όπου κάθε παιδί αναπτύσσεται, παίζει και πρέπει να του δίνεται το δικαίωμα να ανήκει.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την επιτυχία τους καθώς και τους εκπαιδευτικούς που τους καθοδήγησαν και τους στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια.

Οι συντελεστές της δημιουργίας του βίντεο: Αντζηλέτου Ισμήνη, Αργυρίου Όλια, Βαρδακούλη Άννα-Μαρία, Καλογήρου Ραφαηλία, Κελεσίδη Ρεβέκκα, Νταντάσιου Νικολέττα, Ντίνα Βασιλική-Αλκιβίη, Ξηρομερίτης Βασίλης, Παπανικολάου Νίκος, Παππά Νάγια, Σαμαρούλη Παναγιώτα, Τσιώρα Μαρία

Σκηνοθεσία: Μάνος Δαμασκηνός

Μοντάζ: Αθηνά Μπακογιάννη

2ο Βραβείο στον 15ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό

«Συνδέομαι με τον εαυτό μου και τους άλλους. Χρησιμοποιώ την οθόνη με όρους και με όρια»

Οι μαθητές μας της Α΄ Λυκείου Αγοραστός Σέργιος, Ηλιόπουλος Μάρκος και Χατσιόπουλος Ηλίας αξιοποιώντας τα εργαλεία της έβδομης τέχνης κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία τους λαμβάνοντας το 2ο Βραβείο στην κατηγορία «Βίντεο» στον 15ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Λάρισας – ΕΟΠΑΕ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.

Το θέμα του φετινού διαγωνισμού με τίτλο «Συνδέομαι με τον εαυτό μου και τους άλλους. Χρησιμοποιώ την οθόνη με όρους και με όρια» τροφοδότησε δημιουργικά τους μαθητές σε μια εποχή που οι οθόνες κυριαρχούν στη ζωή μας. Μέσα από την κινηματογραφική τους ματιά προκάλεσαν έντονα συναισθήματα και έστειλαν το δικό τους μήνυμα για ψηφιακή ισορροπία, τη συνειδητή χρήση της οθόνης και την κοινωνική εξωστρέφεια των νέων.

Συγχαίρουμε τους τρεις μαθητές μας για αυτή την εξαιρετική διάκριση και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να δημιουργούν με έμπνευση!

Ρυθμός και έκφραση, το ταξίδι της κίνησης

Με μια λαμπερή εκδήλωση αφιερωμένη στον ρυθμό και την έκφραση ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα των Αθλητικών Δραστηριοτήτων των μαθητών/τριών των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξεων στο Κλειστό Γυμναστήριο «Χρήστος Παπακώστας» του Σχολείου μας.

Στη διάρκεια του προγράμματος δόθηκε η ευκαιρία στο ένθερμο και ενθουσιώδες κοινό μας να απολαύσει τα προγράμματα του Μπαλέτου, της Ρυθμικής και της Ενόργανης Γυμναστικής καθώς κα των καλλισθενικών ασκήσεων.

Πολλά πολλά « Μπράβο!» στα παιδιά, που με τις επιδόσεις τους και τη συνολική παρουσία τους στην εκδήλωση ανέδειξαν τις δεξιότητες που κατέκτησαν και τη συγκρότησή τους, που επιτυγχάνεται μέσα από την υλοποίηση του πολυδιάστατου εκπαιδευτικού προγράμματος στο Σχολείου.

Ευχαριστίες στους καθηγητές και τις καθηγήτριες της Φυσικής Αγωγής, κ. Μαστοροδήμο Χρήστο, κ. Τζήμα Γιάννη, κ Κουτσούκη Έλενα, κ. Βογιατζή Μαρίνα, της Μουσικής, κ. Πασχαλίδη Δημήτρη, κ. Λανάρα Δέσποινα και των Εικαστικών, κ. Παπανικολάου Τόνια που κατάφεραν με πραγματικό μεράκι να μας χαρίσουν το ξεχωριστό αυτό πολυθέαμα!

Και, φυσικά, πολλά «Ευχαριστώ!» στις πραγματικά άοκνες υπεύθυνες δασκάλες των Τάξεων!

Η Διεύθυνση των Εκπαιδευτηρίων Μπακογιάννη

ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ

Την Πέμπτη, 23 Απριλίου 2026 η Δ΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων μας παρευρέθηκε στην Κεντρική πλατεία της πόλης μας και συμμετείχε στη μεγάλη πολυθεματική δράση «ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ» , που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Φαρμακευτικού Συλλόγου Λάρισας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συμμετέχουν σε ποικίλες δράσεις με στόχο την ανάδειξη του κινήματος του ανθρωπισμού, του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, καθώς και την προώθηση της αξίας της πρόληψης και του υγιεινού τρόπου ζωής, μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα ενημερωτικών, κοινωνικών και πολιτιστικών δράσεων. Η δράση  «ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ» πραγματοποιήθηκε σε συνδιοργάνωση με τον Ιατρικό Σύλλογο Λάρισας, τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Λάρισας, το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, τον Δήμο Λαρισαίων και την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ενώ συμμετείχαν ενεργά δεκάδες επιστημονικοί και κοινωνικοί φορείς, πανεπιστημιακές κλινικές, σύλλογοι ασθενών και οργανώσεις της περιοχής. Ήταν μια μοναδική εμπειρία για μικρούς/ές και μεγάλους/ες!

Μικροί κηπουροί

Με αφορμή τον Εορτασμό της Πρωτομαγιάς και στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Ανακύκλωση – μαθαίνω να χρησιμοποιώ ανακυκλώσιμα υλικά» και σε συνδυασμό με την ενότητα «Φυτά» της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Τάξης του Σχολείου μας αξιοποίησαν πλαστικά μπουκάλια και δημιούργησαν γλαστράκια φυτεύοντας σε αυτά σποράκια ηλίανθου. Έτσι, είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη ζωή των φυτών και πώς να τα προστατεύουν και να ενισχύουν την οικολογική τους συνείδηση.

2ο βραβείο στον 1ο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα « Πώς οραματίζομαι το Μουσείο του Αύριο;» για την μαθήτρια μας Ευαγγελία Σιαφάκα.

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι η μαθήτριά μας της Β’ Γυμνασίου,Σιαφάκα Ευαγγελία κατέκτησε το δεύτερο βραβείο στον 1ο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα « Πώς οραματίζομαι το Μουσείο του Αύριο;». Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.

Η διάκρισή της αποτελεί μια σημαντική επιβράβευση της δημιουργικότητας, της προσπάθειας και της αγάπης της για την τέχνη, σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό και αξιόλογο διαγωνισμό.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στον καθηγητή Εικαστικών του σχολείου μας, Σουλιώτη Δημήτρη, για την πολύτιμη καθοδήγηση και τη στήριξή του στην προετοιμασία των μαθητών.

Ευχόμαστε στην Ευαγγελία να συνεχίσει να δημιουργεί με έμπνευση και να έχει πάντα επιτυχίες και διακρίσεις!

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ
  • 1ο χιλιόμετρο περιφερειακής Τρικάλων - Λάρισας
  • 2410 624424
  • info@bakogiannis.edu.gr
ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ
  • Τερψιθέα Λάρισας
  • 2410 851540-41-42
  • info@bakogiannis.edu.gr